Honorowanie biletów z POLREGIO
Podróżujesz na co dzień koleją? Korzystasz z pociągów Kolei Dolnośląskich, ale również POLREGIO? Sprawdź, jakie bilety umożliwią podróż u obu przewoźników.
POLREGIO sprzedaje bilety według trzech kategorii pociągów: REGIO, interREGIO i superREGIO.
W Kolejach Dolnośląskich honorujemy wyłącznie bilety, które wydano na pociągi kategorii REGIO.
POLREGIO w KD | KD w POLREGIO |
Bilety POLREGIO, które honorujemy w pociągach osobowych Kolei Dolnośląskich: | Bilety Kolei Dolnośląskich, które są honorowane w pociągach POLREGIO: |
jednorazowe:
|
jednorazowe:
|
tygodniowe odcinkowe imienne:
|
tygodniowe odcinkowe imienne:
|
miesięczne odcinkowe imienne:
|
miesięczne odcinkowe imienne:
|
kwartalne odcinkowe imienne:
|
|
miesięczne sieciowe imienne:
|
miesięczne sieciowe imienne:
|
na przewóz roweru, bagażu, psa; | na przewóz roweru, bagażu, psa; |
miesięczne sieciowe na przewóz roweru; | miesięczne sieciowe na przewóz roweru; |
na dopłatę (zmiana taryfy, odległości, zniżki), | na dopłatę (zmiana taryfy, odległości, zniżki), |
Dolnośląski Bilet Weekendowy. | Dolnośląski Bilet Weekendowy. |
Dla naszego honorowania nie ma znaczenia, czy opisane wyżej bilety są papierowe czy internetowe.
Pamiętaj, że w pociągach Kolei Dolnośląskich nie honorujemy Biletu dobrych relacji na odcinku Żagań – Żary, Biletu turystycznego, Mini biletu turystycznego, REGIOkarnetu i Kolejowych Świadczeń Przejazdowych (KŚP).
Awaryjne honorowanie biletów
Kiedy podróżujesz z biletem wystawionym wyłącznie na przejazd pociągiem POLREGIO albo pociągiem Kolei Dolnośląskich, a doszło do:
- przerwy w ruchu;
- nieplanowanego zatrzymania pociągu na:
- trasie przejazdu;
- stacji, gdy czas postoju:
-
- przekroczy 60 minut,
- nie przekroczy 60 minut, ale w ciągu godziny od zatrzymania nie jedzie żaden inny pociąg przewoźnika, którego wybrałaś;
- utraty połączenia, które przewiduje rozkład jazdy, jeżeli opóźnienie pociągu:
- przekroczy 60 minut;
- nie przekroczy 60 minut, ale w ciągu godziny od Twojego przyjazdu nie jeździ żaden inny pociąg przewoźnika, którego wybrałaś;
- lub zrezygnujesz z kontynuowania podróży, ponieważ odwołano Twój pociąg albo otrzymałaś oficjalną informację, że przyjechałby on do Twojego celu podróży opóźniony powyżej 60 minut i dlatego chcesz wrócić do stacji swojego wyjazdu,
to wtedy awaryjnie honorujemy wszystkie nasze bilety.