Biuro Obsługi Klienta
na dworcu Wrocław Główny oraz Zgorzelec
Na dworcach Wrocław Główny i Zgorzelec funkcjonują Biura Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A., w których w miłej i komfortowej atmosferze pasażerowie mają możliwość:
- nabycia biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
- nabycia biletów na pociągi ”POLREGIO” sp. z o.o. w komunikacji krajowej oraz przygranicznej,
- nabycia Dolnośląskiego Rozkładu Jazdy Pociągów,
- uzyskania informacji o rozkładzie jazdy i cenach biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
- zgłoszenia przejazdu osoby niepełnosprawnej i o ograniczonej możliwości poruszania się,
- złożenia wniosku na przejazd grupy,
- złożenia skargi i reklamacji,
- otrzymania do wglądu aktualnych przepisów przewozowych i taryfowych, obowiązujących w Kolejach Dolnośląskich S.A.,
- wypożyczenia książki w ramach akcji „Uwolnij książkę w podróży”,
- nabycia biletów okresowych na autobusy Dolnośląskich Linii Autobusowych, kursujące na linii Wrocław – Siechnice (tylko w BOK we Wrocławiu, codziennie w godz. 8:00 – 18:00).
Koleje Dolnośląskie ze względów technicznych nie prowadzą jeszcze sprzedaży biletów według oferty „Wspólny Bilet” (bilety te na terenie Dolnego Śląska można nabyć w kasach przewoźników POLREGIO i PKP Intercity)
Biura Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A. są do Państwa dyspozycji:
BOK Wrocław
codziennie w godzinach: 08:00 – 19:30 (przerwy: 11:45 – 12:00 oraz 15:45 – 16:00)
BOK Zgorzelec (stacja graniczna)
od poniedziałku do soboty w godzinach: 08:00 – 16:00 (przerwa: 12:10 – 13:10)
w niedziele w godzinach: 10:45 – 18:45 (przerwa 12:10 – 13:10)
W Biurach Obsługi Klienta akceptujemy płatność kartą.