Biuro Obsługi Klienta - Kolei Dolnośląskich

BOK Wrocław Główny

Na dworcu Wrocław Główny funkcjonuje Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A., w którym w miłej i komfortowej atmosferze pasażerowie mają możliwość:

  • nabycia biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
  • nabycia biletów na pociągi ”POLREGIO” sp. z o.o. w komunikacji krajowej oraz przygranicznej,
  • nabycia Dolnośląskiego Rozkładu Jazdy Pociągów,
  • uzyskania informacji o rozkładzie jazdy i cenach biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
  • zgłoszenia przejazdu osoby niepełnosprawnej i o ograniczonej możliwości poruszania się,
  • złożenia wniosku na przejazd grupy,
  • złożenia skargi i reklamacji,
  • otrzymania do wglądu aktualnych przepisów przewozowych i taryfowych, obowiązujących w Kolejach Dolnośląskich S.A.,
  • nabycia biletów okresowych na autobusy Dolnośląskich Linii Autobusowych, kursujące na linii Wrocław – Siechnice (tylko w BOK we Wrocławiu).

Koleje Dolnośląskie ze względów technicznych nie prowadzą jeszcze sprzedaży biletów według oferty „Wspólny Bilet” (bilety te na terenie Dolnego Śląska można nabyć w kasach przewoźników POLREGIO i PKP Intercity)

Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A. na Dworcu Głównym we Wrocławiu jest do Państwa dyspozycji:

w godzinach: 08:00 – 19:30 (przerwy: 11:45 – 12:00, 15:45 – 16:00)

 

W Biurze Obsługi Klienta akceptujemy płatność kartą.