Biuro Obsługi Klienta - Kolei Dolnośląskich
BOK Wrocław Główny
Strona Główna » Gdzie kupić bilet » Biuro Obsługi Klienta KD
Na dworcu Wrocław Główny funkcjonuje Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A., w którym w miłej i komfortowej atmosferze pasażerowie mają możliwość:
- nabycia biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A. w komunikacji krajowej i przygranicznej,
- nabycia biletów na pociągi ”POLREGIO” S.A. w komunikacji krajowej oraz przygranicznej,
- nabycia Dolnośląskiego Rozkładu Jazdy Pociągów,
- uzyskania informacji o rozkładzie jazdy i cenach biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A. i „POLREGIO” S.A.,
- zgłoszenia przejazdu osoby z niepełnosprawnością i o ograniczonej możliwości poruszania się,
- zwrotu biletu nabytego na przejazd pociągiem Kolei Dolnośląskich S.A. oraz „POLREGIO” S.A.
- złożenia skargi i reklamacji,
- otrzymania do wglądu aktualnych przepisów przewozowych i taryfowych, obowiązujących w Kolejach Dolnośląskich S.A.
Koleje Dolnośląskie nie prowadzą w kasach biletowych sprzedaży biletów wg oferty „Wspólny Bilet”. Bilety w ramach tej oferty można zakupić w kasach „POLREGIO” S.A. oraz PKP Intercity S.A., a także przez platformę Bilkom.
Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A. na Dworcu Głównym we Wrocławiu jest do Państwa dyspozycji:
w godzinach: 08:00 – 19:30 (przerwy: 11:45 – 12:00, 15:45 – 16:00)
W Biurze Obsługi Klienta akceptujemy płatności gotówką, kartą oraz BLIKIEM.