Biuro Obsługi Klienta - Kolei Dolnośląskich
BOK Wrocław Główny
Strona Główna » Gdzie kupić bilet » Biuro Obsługi Klienta KD
Na dworcu Wrocław Główny funkcjonuje Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A., w którym w miłej i komfortowej atmosferze pasażerowie mają możliwość:
- nabycia biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
- nabycia biletów na pociągi ”POLREGIO” sp. z o.o. w komunikacji krajowej oraz przygranicznej,
- nabycia Dolnośląskiego Rozkładu Jazdy Pociągów,
- uzyskania informacji o rozkładzie jazdy i cenach biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A.,
- zgłoszenia przejazdu osoby niepełnosprawnej i o ograniczonej możliwości poruszania się,
- złożenia wniosku na przejazd grupy,
- złożenia skargi i reklamacji,
- otrzymania do wglądu aktualnych przepisów przewozowych i taryfowych, obowiązujących w Kolejach Dolnośląskich S.A.,
- nabycia biletów okresowych na autobusy Dolnośląskich Linii Autobusowych, kursujące na linii Wrocław – Siechnice (tylko w BOK we Wrocławiu).
Koleje Dolnośląskie ze względów technicznych nie prowadzą jeszcze sprzedaży biletów według oferty „Wspólny Bilet” (bilety te na terenie Dolnego Śląska można nabyć w kasach przewoźników POLREGIO i PKP Intercity)
Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A. na Dworcu Głównym we Wrocławiu jest do Państwa dyspozycji:
w godzinach: 08:00 – 19:30 (przerwy: 11:45 – 12:00, 15:45 – 16:00)
W Biurze Obsługi Klienta akceptujemy płatność kartą.