Biuro Obsługi Klienta - Kolei Dolnośląskich

BOK Wrocław Główny

Na dworcu Wrocław Główny funkcjonuje Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A., w którym w miłej i komfortowej atmosferze pasażerowie mają możliwość:

  • nabycia biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A. w komunikacji krajowej i przygranicznej,
  • nabycia biletów na pociągi ”POLREGIO” S.A. w komunikacji krajowej oraz przygranicznej,
  • nabycia Dolnośląskiego Rozkładu Jazdy Pociągów,
  • uzyskania informacji o rozkładzie jazdy i cenach biletów na pociągi Kolei Dolnośląskich S.A. i „POLREGIO” S.A.,
  • zgłoszenia przejazdu osoby z niepełnosprawnością i o ograniczonej możliwości poruszania się,
  • zwrotu biletu nabytego na przejazd pociągiem Kolei Dolnośląskich S.A. oraz „POLREGIO” S.A.
  • złożenia skargi i reklamacji,
  • otrzymania do wglądu aktualnych przepisów przewozowych i taryfowych, obowiązujących w Kolejach Dolnośląskich S.A.

Koleje Dolnośląskie nie prowadzą w kasach biletowych sprzedaży biletów wg oferty „Wspólny Bilet”. Bilety w ramach tej oferty można zakupić w kasach „POLREGIO” S.A. oraz PKP Intercity S.A., a także przez platformę Bilkom.

 

Biuro Obsługi Klienta Kolei Dolnośląskich S.A. na Dworcu Głównym we Wrocławiu jest do Państwa dyspozycji:

w godzinach: 08:00 – 19:30 (przerwy: 11:45 – 12:00, 15:45 – 16:00)

 

W Biurze Obsługi Klienta akceptujemy płatności gotówką, kartą oraz BLIKIEM.